ÁLLÁSPÁLYÁZAT
Balatonalmádi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény és a kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet alapján pályázatot hirdet a Pannónia Kulturális Központ és Könyvtár intézményvezető munkakör ellátására.
A jogviszony időtartama: határozott időre, 2022. december 1. – 2025. november 30. napjáig szól, 3 hónap próbaidő kikötésével.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye:
Pannónia Kulturális Központ és Könyvtár
8220 Balatonalmádi, Városház tér 4.
A beosztáshoz tartozó lényeges feladatok: az integrált kulturális intézmény egyszemélyi felelős vezetője, jogszabályban, a helyi közművelődési rendeletben, az intézmény Alapító Okiratában, Szervezeti és Működési Szabályzatában meghatározottak szerint felelős az intézmény költségvetési gazdálkodásáért, a szakszerű és törvényes működtetésért, közművelődési alapszolgáltatások biztosításáért, a nyilvános könyvtári szolgáltatások működtetési feladatainak ellátásáért.
Munkabér: a munkabér megállapítása a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) alapján, a felek közötti megegyezés szerint történik.
Pályázati feltételek:
A 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet 3. § (2) alapján az integrált kulturális intézmény intézményvezetőjének az integrált kulturális intézmény legalább egyik intézménytípusa kapcsán az intézményvezetőre meghatározott, (1) bekezdés szerinti feltételeknek kell megfelelnie.
Elvárt végzettség a 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet 1. sz. melléklet szerint:
települési könyvtár, 5500 fő lélekszámot elérő település esetében:
- szakirányú felsőfokú végzettség és szakképzettség
- KER szerinti B2 szintet elérő idegennyelv-ismeret
- végzettségének, szakképzettségének vagy az intézmény alaptevékenységének megfelelő jogviszonyban legalább ötéves szakmai gyakorlatot szerzett
közművelődési intézmény esetében:
- felsőfokú végzettség és közművelődési szakképzettség vagy nem szakirányú felsőfokú végzettség és felsőfokú szakirányú szakképesítés
- végzettségének, szakképzettségének vagy szakvizsgájának és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő feladatkörben legalább ötéves szakmai gyakorlatot szerzett
- kiemelkedő szakmai vagy szakirányú tudományos tevékenységet végez
Egyéb elvárások:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- nem áll fenn vele szemben az Mt. 44/A. §-ban szereplő kizáró ok
- államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés igazolt elvégzése. Ennek hiányában a vezető állású munkavállalói munkakör betöltését követő két éven belül köteles a képzést elvégezni, és az azt igazoló okiratot be kell mutatni a munkáltatói jogkör gyakorlójának. Aki a képzést határidőben nem végzi el, és a képzés elvégzését igazoló okiratot nem mutatja be, a munkakörben nem foglalkoztatható tovább
- a 2007. évi CLII. törvény alapján vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- az intézmény vezetésére vonatkozó részletes szakmai és vezetési program
- részletes szakmai önéletrajz
- végzettséget igazoló okiratok másolata
- KER szerinti B2 szintet elérő idegennyelv-ismeretet igazoló okirat másolata
- államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó 120 órás képzés elvégzését igazoló okirat, ennek hiányában nyilatkozat arról, hogy megválasztása esetén a képzést két éven belül elvégzi
- az intézmény alaptevékenységének megfelelő feladatkörben, közalkalmazotti vagy munkavégzésre irányuló további jogviszonyban szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok másolata (pl. kinevezési okirat vagy megbízási szerződés másolata)
- 3 hónapnál nem régebbi, a bűnügyi nyilvántartó szerv által kiállított hatósági bizonyítvány, mellyel a pályázó igazolja, hogy nem állnak fenn vele szemben a Mt. 44/A. §-ban foglalt kizáró okok
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság hatálya alatt
- a pályázó adatkezelési nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagot a pályázat elbírálásában részt vevők megismerhetik, és a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
- nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalásáról
- nyilatkozat arról, hogy pályázatának nyilvános ülésen történő elbírálásához hozzájárul-e, vagy kéri zárt ülés tartását
- nyilatkozat összeférhetetlenségről (Mt. 211. §)
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2022. december 1.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. szeptember 16.
A pályázatok benyújtásának módja: elektronikus úton, Csajághy-Oláh Ildikó személyügyi referens részére az iolah@balatonalmadi.hu e-mail címen keresztül.
A pályázat elbírálásának módja, rendje, elbírálásának határideje:
Az érvényes pályázatot benyújtó pályázót a pályázati határidő lejártát követő harminc napon belül a munkáltatói jogkör gyakorlója által létrehozott, - a kulturális intézmény alapfeladatait érintően szakértelemmel rendelkező tagokból álló - bizottság hallgatja meg. A pályázat elbírálására jogosult Képviselő-testület a bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve a vezetői jogviszony létesítéséről a pályázati határidő lejártát követő hatvan napon belül, illetőleg az első, munkaterv szerinti soros ülésen dönt.
A pályázati kiírás közzétételének helye:
Balatonalmádi Város honlapja: www.balatonalmadi.hu
Pannónia Kulturális Központ és Könyvtár honlapja: www.pkkk.hu
A pályázati kiírás közzétételének ideje: 2022. augusztus 26.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A pályázat kiírója fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilváníthassa.
Tájékoztatás adatkezelésről:
A személyes adatok kezelője: Balatonalmádi Város Önkormányzata
Az adatkezelés célja a tisztségre megfelelő pályázó kiválasztása, az adatkezelés a hatályos jogszabályokban meghatározott követelményeknek, különösen pedig az Európai Parlament és a Tanács 2016. április 27-én kiadott, 2018. május 25-től hatályos, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló (EU) 2016/679 rendeletében (GDPR: General Data Protection Regulation – általános adatvédelmi rendelet), valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben (Info tv.) foglalt előírásoknak megfelelően történik.
Az adatkezelés időtartama: a sikeres pályázó kiválasztását követő 8. munkanap, ezt követően a sikertelen pályázati anyagok törlésre kerülnek.
A személyes adatokat megismerő személyek köre: a pályázati kiírás technikai megvalósításában közreműködő köztisztviselők, valamint a pályázatról döntő személyek. Egyéb tájékoztatás: a pályázó kifejezett nyilatkozatában visszavonhatja pályázatát, kérheti személyes adatai törlését, megtekintheti a részletes adatkezelési tájékoztatót.
A pályázat iránt érdeklődők a pályázatok elkészítéséhez szükséges tájékoztatást, valamint az intézmény megismerésére irányuló igényüket Csajághy-Oláh Ildikó személyügyi referenstől kérhetik az alábbi elérhetőségeken:
Telefonszám: 88/542-464
E-mail: iolah@balatonalmadi.hu